ico-konsultacijos_telefonu-128x128-green.svg

„Sodros“ informacijos centras 1883

Skambinkite
1883 
arba
(+370) 5 250 0883
(tinka ir skambinant iš užsienio)

 

 
  • Norint sužinoti BENDROJO POBŪDŽIO INFORMACIJĄ pakanka paskambinti vienu iš nurodytų telefono numerių.
  • Jei norite sužinoti ASMENINĘ INFORMACIJĄ apie save, turite būti atpažinti vienu iš žemiau nurodytų būdų.
Kokie yra atpažinimo telefonu būdai?
Norint gauti asmeninę informaciją (apie išmokų skyrimą, jų dydžius ir pan.) paskambinus telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883, Jūs turite būti atpažintas („identifikuotas“) pagal vieną iš žemiau nurodytų autentifikavimo būdų:
  1. Pagal KIDKIDUnikalus kliento identifikavimo kodas, susidedantis iš 8 skaičių bei vienos raidės. Paskambinus telefonu 1883 bei padiktavus kodą, konsultantai galės Jums teikti asmeninę informaciją.;
  2. Pagal telefono numerį, iš kurio skambinate.

 

Jei iki šiol nesate užsisakę šių paslaugų, tai padaryti galite:

  • Internetu, prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui, bei pasirinkę
    • skiltį „Mano nustatymai“ → „Kontaktinė informacija“, nurodydami telefono numerį ir pažymėdami „Teikti asmeninę informaciją, paskambinus į „Sodros“ centrą, telefonu 1883”;
    • skiltį „Mano nustatymai“ → „Kliento identifikavimo kodas (KID)“ → „Suteikti naują kodą“.
  • Atvykus į „Sodros“ skyrių. Su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Suskleisti
Operatorius Pokalbio 1 min. kaina (€) Sujungimo mokestis (€)

 

 

0.01

0.00

 

Fiksuotas tinklas

 

0.02

0.04

 

Mobilus tinklas

 

Pagal turimą planą 0.00

 

 

0.09 0.00
Suskleisti

Skambinant ilguoju telefono numeriu taikomi standartiniai operatorių tarifai, t.y. tokie patys kaip skambinant bet kuriuo kitu numeriu.

Suskleisti
  • Pirmadieniais – ketvirtadieniais dirba nuo 8:00 iki 17:00 val. 
  • Penktadieniais – nuo 8:00 iki 15.45 val.

  Prieššventinėmis dienomis konsultacijos teikiamos viena valanda trumpiau.

Suskleisti

Kiti būdai susisiekti su mumis:

  1. Galite mums parašyti.
  2. Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyro gyventojui ar draudėjui galite inicijuoti realaus laiko pokalbį (angl. „chat“). Bendraujant šiuo, saugiu kanalu, konsultantai Jums galės teikti asmeninę informaciją.

   Realaus laiko pokalbiai vykdomi tik darbo valandomis.

  1. Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui ar draudėjui galite pateikti paklausimą. Atsakant į jį konsultantai galės teikti asmeninę informaciją.

   Atsakymą pateiksime per 20 darbo dienų.

  1. Galite mums parašyti elektroniniu paštu info@sodra.lt.

Į klausimus elektroniniu paštu Jums bus pateikta tik bendro pobūdžio informacija. Šiuo kanalu Jūs nesužinosite asmeninės informacijos.

   Atsakymą pateiksime per 20 darbo dienų.

Suskleisti
Atnaujinimo data: 2021-08-18
Ar informacija naudinga?

Nerandate to ko ieškote? Pasirinkite tinkamiausią variantą informacijai gauti!