ico-konsultacijos_telefonu-128x128-green.svg

„Sodros“ informacijos centras

 

Skambinkite
(+370) 5 250 0883 
(tinka ir skambinant iš užsienio)
arba
1883
(skambinant trumpuoju numeriu operatoriai gali taikyti padidintus tarifus)

 

 
  • Norint sužinoti BENDROJO POBŪDŽIO INFORMACIJĄ pakanka paskambinti vienu iš nurodytų telefono numerių.
  • Jei norite sužinoti ASMENINĘ INFORMACIJĄ apie save, turite būti atpažinti vienu iš žemiau nurodytų būdų.
Norint gauti asmeninę informaciją (apie išmokų skyrimą, jų dydžius ir pan.) paskambinus telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883, Jūs turite būti atpažintas („identifikuotas“) pagal vieną iš žemiau nurodytų autentifikavimo būdų:
  1. Pagal KIDKIDNorint gauti asmeninę informaciją (apie išmokų skyrimą, jų dydžius ir pan.), paskambinus telefonu (+370) 5 250 0883 arba 1883, Jūs turite būti atpažintas („identifikuotas“). Vienas iš atpažinimo būdų – Kliento identifikavimo kodas (KID). Jums padiktavus savo KID, konsultantai galės suteikti informaciją su Jūsų asmens duomenimis. KID yra unikali skaičių seka, kurią gali sudaryti nuo 4 iki 9 skaičių arba 8 skaičiai ir 1 raidė.;
  2. Pagal telefono numerį, iš kurio skambinate.

 

Jei iki šiol nesate užsisakę šių paslaugų, tai padaryti galite:

  • Internetu, prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui, bei pasirinkę
    • skiltį „Mano nustatymai“ → „Kontaktinė informacija“, nurodydami telefono numerį ir pažymėdami „Teikti asmeninę informaciją, paskambinus į „Sodros“ centrą, telefonu 1883”;
    • skiltį „Mano nustatymai“ → „Kliento identifikavimo kodas (KID)“ → „Suteikti naują kodą“.
  • Atvykus į „Sodros“ skyrių. Su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Suskleisti
Operatorius Pokalbio 1 min. kaina (€) Sujungimo mokestis (€)

 

 

0.01

0.00

 

Fiksuotas tinklas

 

0.12

0.04

 

Mobilus tinklas

 

0.12 0.00

 

 

0.15 0.00

Skambučiai yra apmokestinami nuo sujungimo momento – kai išgirstamas balsinio pasirinkimo meniu.

 

Suskleisti

Skambinant ilguoju telefono numeriu (+370) 5 250 0883, mokesčių mokėtojui, kurio pokalbių mokėjimo planas numato tam tikrą nemokamų minučių kiekį, pokalbiai nieko nekainuoja.

Suskleisti
     „Sodros“ paslaugos  Spausti 1
Меню на русском Spausti 9
Menu in English Spausti 0
 
Pasirinkus „Sodros“ paslaugas:
Išankstinė registracija  Spausti 0
Ligos, motinystės ir tėvystės išmokos Spausti 2                
  • Ligos išmoka;
  • Motinystės išmoka;
  • Vaiko priežiūros išmoka;
  • Ilgalaikio darbo išmoka;
  • Išmokos dėl nelaimingo atsitikimo darbe ar profesinės ligos;
  • Išmokos iš garantinio fondo lėšų darbdaviui tapus nemokiam;
  • Žalos atlyginimo išmokos dėl nelaimingo atsitikimo darbe ar profesinės ligos;
  • Vienkartinės kompensacijos asmenims, patyrusiems žalą likviduojant Černobylio AE avarijos padarinius;
  • Profesinės reabilitacijos išmoka;
  • Savanoriškas socialinis draudimas išmokoms;
  • Nedarbingumo pažymėjimų ir nėštumo ir gimdymo atostogų pažymėjimų išdavimas;
  • Dalinio darbo išmoka;
  • Prašymų pildymas;
  • NP-SD2NP-SD2Darbdavio „Sodrai“ teikiamas pranešimas dėl išmokos skyrimo darbuotojui. ir PA-DP pranešimų pildymas ir tikslinimas;
  • Pažymos;
  • Kiti klausimai (išmokos);
  • Kitų institucijų kompetencijai priklausantys klausimai.
Pensijos ir šalpos išmokos Spausti 3
  • Socialinio draudimo pensija;
  • Šalpos pensija;
  • Išmoka mirus pensijos gavėjui;
  • Vienišo asmens išmoka; 
  • Migruojantys asmenys;
  • Pensijų mokėjimo tvarka;
  • Pensijos gavėjo pažymėjimas;
  • Valstybinė pensija;
  • Apskaitos vienetai, stažas; 
  • Pensijų kaupimas;
  • Kompensacijos; 
  • Prašymų pildymas;
  • Kiti klausimai (pensijos);
  • Kitų institucijų kompetencijai priklausantys klausimai. 
Nedarbo išmokos bedarbiams Spausti 4
  • Nedarbo draudimo išmoka;
  • Prašymų pildymas;
  • Pažymos;
  • Kiti klausimai;
  • Kitų institucijų kompetencijai priklausantys klausimai. 
Įmokų mokėjimas ir formų pildymas Spausti 5
  • Privalomojo sveikatos draudimo įmokos savarankiškai besidraudžiantiems asmenims;
  • Valstybinio socialinio draudimo įmokos draudėjams;
  • Savarankiškai dirbančių asmenų įmokos;
  • Draudimas valstybės lėšomis;
  • Socialinio draudimo pranešimų teikimas ir tikslinimas;
  • Skolų mokėjimo atidėjimas;
  • Priverstinio poveikio priemonių taikymas;
  • Pensijų kaupimas;
  • A1 pažymėjimai;
  • Elektroninės paslaugos EDAS;
  • Elektroninės paslaugos EGASEGASAsmeninė „Sodros“ paskyra gyventojams, pasiekiama adresu: gyventojai.sodra.lt;
  • Pažymos;
  • Vaikų išlaikymo fondas;
  • Profesijų klasifikatorius;
  • Draudėjų registracija ir įgaliojimai.
Pasitikėjimo pranešimai Spausti 7
  • Norėdami palikti pranešimą apie klientų aptarnavimo kokybę, spauskite 1. 
  • Norėdami palikti anoniminį pranešimą apie neteisėtą elgesį, piktnaudžiavimą ar kitus pažeidimus, spauskite 2. 

Atkreipiame dėmesį, kad ši linija yra skirta tik gauti pranešimus – atsakymas Jums nebus pateiktas.

Norėdami menių išklausyti dar kartą Spausti 8

 

Suskleisti
  • Pirmadieniais – ketvirtadieniais dirba nuo 8:00 iki 17:00 val. 
  • Penktadieniais – nuo 8:00 iki 15.45 val.

  Prieššventinėmis dienomis konsultacijos teikiamos viena valanda trumpiau.

Suskleisti

Kiti būdai susisiekti su mumis:

  1. Galite mums parašyti.
  2. Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyro gyventojui ar draudėjui galite inicijuoti realaus laiko pokalbį (angl. „chat“). Bendraujant šiuo, saugiu kanalu, konsultantai Jums galės teikti asmeninę informaciją.

   Realaus laiko pokalbiai vykdomi tik darbo valandomis.

  1. Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui ar draudėjui galite pateikti paklausimą. Atsakant į jį konsultantai galės teikti asmeninę informaciją.

   Atsakymą pateiksime per 20 darbo dienų.

  1. Galite mums parašyti elektroniniu paštu [email protected].

Į klausimus elektroniniu paštu Jums bus pateikta tik bendro pobūdžio informacija. Šiuo kanalu Jūs nesužinosite asmeninės informacijos.

   Atsakymą pateiksime per 20 darbo dienų.

Suskleisti
Atnaujinimo data: 2023-07-03
Ar informacija naudinga?

Nerandate to ko ieškote? Pasirinkite tinkamiausią variantą informacijai gauti!