„Sodros“ informacijos centras
- Norint sužinoti BENDROJO POBŪDŽIO INFORMACIJĄ pakanka paskambinti vienu iš nurodytų telefono numerių.
- Jei norite sužinoti ASMENINĘ INFORMACIJĄ apie save, turite būti atpažinti vienu iš žemiau nurodytų būdų.
- Pagal KIDKIDNorint gauti asmeninę informaciją (apie išmokų skyrimą, jų dydžius ir pan.), paskambinus telefonu (+370) 5 250 0883 arba 1883, Jūs turite būti atpažintas („identifikuotas“). Vienas iš atpažinimo būdų – Kliento identifikavimo kodas (KID). Jums padiktavus savo KID, konsultantai galės suteikti informaciją su Jūsų asmens duomenimis. KID yra unikali skaičių seka, kurią gali sudaryti nuo 4 iki 9 skaičių arba 8 skaičiai ir 1 raidė.;
- Pagal telefono numerį, iš kurio skambinate.
Jei iki šiol nesate užsisakę šių paslaugų, tai padaryti galite:
- Internetu, prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui, bei pasirinkę
- skiltį „Mano nustatymai“ → „Kontaktinė informacija“, nurodydami telefono numerį ir pažymėdami „Teikti asmeninę informaciją, paskambinus į „Sodros“ centrą, telefonu 1883”;
- skiltį „Mano nustatymai“ → „Kliento identifikavimo kodas (KID)“ → „Suteikti naują kodą“.
- Atvykus į „Sodros“ skyrių. Su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Operatorius | Pokalbio 1 min. kaina (€) | Sujungimo mokestis (€) |
---|---|---|
|
0.01 |
0.00 |
Fiksuotas tinklas
|
0.12 |
0.04 |
Mobilus tinklas
|
0.12 | 0.00 |
|
0.15 | 0.00 |
Skambučiai yra apmokestinami nuo sujungimo momento – kai išgirstamas balsinio pasirinkimo meniu.
Skambinant ilguoju telefono numeriu (+370) 5 250 0883, mokesčių mokėtojui, kurio pokalbių mokėjimo planas numato tam tikrą nemokamų minučių kiekį, pokalbiai nieko nekainuoja.
„Sodros“ paslaugos | Spausti 1 | |
Меню на русском | Spausti 9 | |
Menu in English | Spausti 0 | |
Pasirinkus „Sodros“ paslaugas: | ||
Išankstinė registracija | Spausti 0 | |
Ligos, motinystės ir tėvystės išmokos | Spausti 2 |
|
Pensijos ir šalpos išmokos | Spausti 3 |
|
Nedarbo išmokos bedarbiams | Spausti 4 |
|
Įmokų mokėjimas ir formų pildymas | Spausti 5 |
|
Pasitikėjimo pranešimai | Spausti 7 |
Atkreipiame dėmesį, kad ši linija yra skirta tik gauti pranešimus – atsakymas Jums nebus pateiktas. |
Norėdami menių išklausyti dar kartą | Spausti 8 |
- Pirmadieniais – ketvirtadieniais dirba nuo 8:00 iki 17:00 val.
- Penktadieniais – nuo 8:00 iki 15.45 val.
Prieššventinėmis dienomis konsultacijos teikiamos viena valanda trumpiau.
Kiti būdai susisiekti su mumis:
- Galite mums parašyti.
- Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyro gyventojui ar draudėjui galite inicijuoti realaus laiko pokalbį (angl. „chat“). Bendraujant šiuo, saugiu kanalu, konsultantai Jums galės teikti asmeninę informaciją.
Realaus laiko pokalbiai vykdomi tik darbo valandomis.
- Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui ar draudėjui galite pateikti paklausimą. Atsakant į jį konsultantai galės teikti asmeninę informaciją.
Atsakymą pateiksime per 20 darbo dienų.
- Galite mums parašyti elektroniniu paštu [email protected].
Į klausimus elektroniniu paštu Jums bus pateikta tik bendro pobūdžio informacija. Šiuo kanalu Jūs nesužinosite asmeninės informacijos.
Atsakymą pateiksime per 20 darbo dienų.