Naujienos.png

„Sodros“ klientai vis dažniau renkasi konsultacijas internetu

2021 m. rugpjūčio 5 d.
pexels-miguel-á-padriñán-1111368.jpg

Nuo metų pradžios „Sodros“ klientai pateikė beveik 63 tūkst. paklausimų elektroniniu būdu, įvyko 64,5 tūkst. „chat“ pokalbių, kurių metu asmeninė konsultacija teikiama internetu realiuoju laiku.

„Vis didesnė dalis gyventojų sėkmingai gauna visas „Sodros“ paslaugas mūsų elektroniniais kanalais. Tai patogu – gauti informaciją, pateikti prašymą galima neišeinant iš namų, nereikia laukti eilėse. Be to, šios konsultacijos nieko nekainuoja.

Palikti elektroninį paklausimą ar pradėti „chat“ pokalbį su konsultantu galima prisijungus prie asmeninės paskyros gyventojui. Kiekvienam klientui suteikiama individuali informacija“ – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.

Pateikus paklausimą elektroniniu būdu, atsakymas parengiamas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų, tačiau dažniausiai – per 5 darbo dienas.

Nuo šių metų pradžios jau užregistruota daugiau kaip 62,5 tūkst. elektroninių paklausimų.  Per visus praėjusius metus paklausimų buvo gauta  daugiau nei 92 tūkst. Šių metų liepą gyventojai prašė informacijos elektroniniu būdu 11,5 tūkst. kartų. Palyginti, pernai liepą fiksuota 8,2 tūkst. elektroninių užklausų.

Šiais metais jau įvyko 64,5 tūkst. „chat“ pokalbių su „Sodros“ konsultantais. Praeitais metais tokių pokalbių buvo 88,5 tūkst. Dažniausiai klientai naudojosi šia galimybe kovo mėnesį – tuomet suteikta 11,7 tūkst. internetinių konsultacijų realiuoju laiku. 2020 metų kovą gyventojai pasinaudojo internetinėmis konsultacijomis 8,5 tūkst. kartų.

Bendro pobūdžio konsultacijos teikiamos ir „Sodros“ Facebook paskyroje.

Prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros su elektroniniu parašu, per el. bankininkystę ar e.valdžios vartus, galima pateikti prašymus ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo išmokoms, kompensacijoms ir pensijai gauti, taip pat vienišo asmens išmokai skirti. Čia galima sužinoti, ar išmoka buvo skirta, pasitikrinti savo darbo stažą ir apskaitos taškus, suformuoti kitus aktualius duomenis.

„Sodros“ specialistų konsultacijas gauti bei prašymus pateikti galima ir telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883. Šiuo metu skambinančiųjų skaičius yra padidėjęs – per dieną sulaukiama apie 6-7 tūkst. skambučių, todėl gali tekti šiek tiek palaukti sujungimo su konsultantu.

Gyventojai, kuriems būtina asmeniškai apsilankyti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, pirmiausia turėtų užsiregistruoti vizitui. Tai galima padaryti telefonu arba internetu www.sodra.lt/registracija.Taip užtikrinamas klientų ir darbuotojų saugumas, reguliuojami srautai, o atvykusiems neprireikia laukti eilėse, kadangi kiekvienam interesantui iš anksto suteikiamas konsultacijos laikas.

Nerandate to ko ieškote? Pasirinkite tinkamiausią variantą informacijai gauti!