Klientai jau aptarnaujami Vilniuje, Laisvės pr. 28
Kovo 1 d. atsidarė „Sodros“ Vilniaus klientų aptarnavimo skyrius, Laisvės pr. 28. Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą, paskambinus telefonu +370 5 250 0883 arba 1883 (taikomi padidinti skambučių tarifai) . Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku.
Po remonto gyventojų laukia funkcionali klientų aptarnavimo salė. Daug dėmesio skirta pastato pritaikymui žmonėms su negalia.
„Remonto metu siekėme atlikti kuo daugiau darbų, skirtų paslaugų prieinamumui žmonėms su negalia gerinti. Įrengti taktiliniai takai, šiuo metu gaminamas taktilinis stendas akliesiems ir silpnaregiams. Atsirado du pandusai vežimėliams, durys atsidaro automatiškai ir žmonės turintys judėjimo negalią galės lengviau patekti į pastatą pro abu įėjimus.
Suplanuotas patogus erdvių ir baldų išdėstymas, tinkami tarpai judėti su neįgaliojo vežimėliu. Klientų aptarnavimo vietų stalai suprojektuoti tokio aukščio, kad būtų patogu privažiuoti žmonėms vežimėliuose“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėja Jurgita Leikienė.
Ateityje planuojama sukurti dar daugiau patogumų žmonėms su negalia, pavyzdžiui, prie lifto bus įrengtas mygtukas su garsiniu signalu.
Vilniaus klientų aptarnavimo skyriuje Laisvės pr. 28 per mėnesį apsilanko beveik 6 tūkstančiai „Sodros“ klientų. Čia galima pateikti prašymus ir kitus dokumentus pensijoms ar išmokoms gauti, kreiptis dėl pažymų ar kompensacijų, konsultuotis su specialistais.
„Sodros“ paslaugos prieinamos ir internetu
Daugeliu klausimų konsultuotis su „Sodros“ specialistais galima ir telefonu 1883 arba +370 5 250 0883.
Dauguma „Sodros“ paslaugų taip pat teikiama internetu. Prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros per elektroninės bankininkystės sistemą, su elektroniniu parašu ar per elektroninius valdžios vartus, internetu galima pateikti prašymus dėl išmokų, kompensacijų ar pažymų.
Į asmeninę paskyrą gyventojams siunčiami ir pranešimai, pavyzdžiui, apie įtraukimą į pensijų kaupimą, pensijos perskaičiavimą arba skirtą išmoką.
Nurodę savo kontaktus, pranešimus ir priminimus gyventojai gaus taip pat elektroniniu paštu arba SMS žinutėmis.
Asmeninėse paskyrose gyventojai gali suformuoti detalias suvestines apie savo draudimo laikotarpius, sumokėtas įmokas, gautas išmokas ir kitus duomenis.
Paskyrose galima taip pat pasikonsultuoti su „Sodros“ darbuotojais ir gauti asmeninę informaciją.