Naujienos.png

Dėl pandeminės situacijos „Sodra“ ir VMI grįžta prie nuotolinio klientų aptarnavimo

2020 m. rugsėjo 28 d.
computer.jpg

„Sodra“ ir Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau - VMIVMIValstybinė mokesčių inspekcija. Daugiau informacijos - www.vmi.lt) dėl prastėjančios pandeminės situacijos kai kuriuose šalies regionuose nuo šios savaitės gyventojus Raseiniuose, Radviliškyje ir Šiauliuose aptarnaus tik nuotoliniu būdu.

„Sodros“ ir VMI Raseinių klientų aptarnavimo skyriai nebus atidaryti nuo pirmadienio, o Šiauliuose ir Radviliškyje klientai „gyvai“ nepriimami nuo trečiadienio. Dėl prastėjančių COVID-19 rodiklių klientus aptarnauti tik nuotoliniu būdu rekomenduoja Nacionalinis visuomenės sveikatos centras.

Iki šiol gyventojai „Sodros“ ir VMI klientų aptarnavimo skyriuose buvo aptarnaujami tik užsiregistravus iš anksto. Su jau užsiregistravusiais klientais dėl jų aptarnavimo tariamasi asmeniškai. Nuotolinis „Sodros“ ir VMI klientų aptarnavimas vyksta įprastai.

„Turime atsakingai galvoti apie riziką mūsų klientų bei juos aptarnaujančių darbuotojų sveikatai. Susisiekėme su visais klientais, kurie buvo iš anksto užsiregistravę konsultacijoms Raseiniuose, Šiauliuose ir Radviliškyje ir informavome apie pasikeitusią situaciją. Klientų aptarnavimo skyriai kituose miestuose kol kas veikia, tačiau jeigu atsiras daugiau židinių ir situacija blogės, neatmetame galimybės klientus tik nuotoliniu būdu aptarnauti ir kituose miestuose“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.

„Sodra“ primena, kad beveik visas paslaugas – pateikti prašymus skirti išmokas, pasikonsultuoti ir kt. gyventojai gali elektroniniais kanalais. Informaciją apie įmokas, išmokas ir pensijas galima rasti „Sodros“ puslapyje www.sodra.lt, o prašymus pateikti ir asmeninę informaciją gauti prisijungus prie „Sodros“ asmeninės paskyros gyventojui arba, jeigu gyventojas užsiima savarankiška veikla – prie paskyros draudėjui. Konsultacijos taip pat teikiamos telefonu 1883.

„Raseinių, Šiaulių ir Radviliškio klientai, kuriems buvo iš anksto skirtas laikas konsultacijoms VMI, apie pasikeitusią situaciją klientų aptarnavimo padaliniuose informuojami asmeniškai. Dėkojame gyventojams už supratingumą ir kviečiame naudotis VMI e.paslaugomis, kurios teikiamos per Mano VMI, Elektroninio deklaravimo sistemą (EDS), i.MAS ir kt. sistemas. Prisijungę prie Mano VMI mokesčių mokėtojai gali pateikti klausimą konsultantams, sužinoti savo asmeninę mokesčių informaciją, įsigyti, pratęsti verslo liudijimus, įregistruoti ar išregistruoti individualią veiklą, teikti prašymą įregistruoti pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju ar išregistruoti iš pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų ir kt. Konsultacijas mokesčių klausimais teikiamos Mokesčių informacijos centro telefonu 1882, taip pat papildomais aptarnavimo skyrių telefonais, kurie skelbiami VMI svetainėje“, – sako VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Stasė Aliukonytė-Šnirienė.

Užimtumo tarnyba savo ruožtu gyventojus aptarnauja tik nuotoliniu būdu visoje Lietuvoje.

Nerandate to ko ieškote? Pasirinkite tinkamiausią variantą informacijai gauti!