Naudodamiesi  „Sodros“ paslaugomis saugokite save ir kitus!

Ši neįprasta situacija besitęsianti pasaulyje ir Lietuvoje kelia daug klausimų mūsų klientams. Kaip saugiai naudotis ‚Sodros“ paslaugomis karantino metu? Kur kreiptis, jei neramu dėl išmokų, pensijų, pažymų?

Karantino laikotarpiu gyventojai „Sodros” klientų priimamuosiuose nėra aptarnaujami.

Rekomenduojame:

  • Rasti visą aktualią informaciją mūsų interneto svetainėje;
  • Pateikti prašymus, paklausimus asmeninėse „Sodros” paskyrose gyventojui bei draudėjui;
  • Jeigu neturite galimybės prisijungti, daugelį prašymų dėl išmokų, pensijų ir pažymų galėsite pateikti paskambinę telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883.
Atnaujinimo data: 2020-11-09

Nerandate to ko ieškote? Pasirinkite tinkamiausią variantą informacijai gauti!