Galiojant ekstremaliajai situacijai „Sodros“ klientų aptarnavimo padaliniuose ir toliau aptarnausime tik užsiregistravus iš anksto. Klientai norintys atvykti konsultacijai į „Sodros” priimamąjį turi registruotis iš anksto.
Tačiau galiojant ekstremaliajai situacijai rekomenduojame gyventojams toliau rinktis elektronines paslaugas ir į skyrius atvykti tik tuomet, kai tai yra būtina.
 

Registruotis vizitui galima:

  • užpildžius registracijos formą;
  • paskambinus telefonu 1883.

Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į priimamojo skyrius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai. 

Lankantis klientų aptarnavimo skyriuose: 

  • Aptarnaujami tik veido kaukes arba apsaugines veido priemones dėvintys klientai.
  • Būtina paisyti asmens higienos principų – dezinfekuoti rankas, laikytis kosėjimo, čiaudėjimo etiketo.
Atnaujinimo data: 2020-07-31

Nerandate to ko ieškote? Pasirinkite tinkamiausią variantą informacijai gauti!