Išankstinė klientų registracija
Kaip užsiregistruoti konsultacijai „Sodros“ klientų priimamajame?
- Spauskite mygtuką „Nauja registracija“ ir užpildykite reikalingus laukelius;
- Taip pat galite paskambinti į „Sodros“ informacijos centrą numeriu +370 5 250 0883.
Svarbu! Informacija dėl vizitų „Sodros“ klientų priimamuosiuose
- Su savimi turėkite galiojantį asmens dokumentą: pasą, asmens tapatybės kortelę, leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje arba kitą tapatybės dokumentą, išduodamą asmenims be pilietybės. Vairuotojo pažymėjimas nėra asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas.
- Kiekvienam atvykstančiam klientui turi būti rezervuotas atskiras vizito laikas. Vizito laiko nereikia rezervuoti lydinčiam asmeniui, kuriam paslauga nebus teikiama.
- Prašome atvykti Jums paskirtu laiku. Atsiprašome, jei atvykus į „Sodros“ priimamąjį Jums paskirtu laiku, konsultacijos gali tekti palaukti.
- Informuojame, kad užsiregistravus paslaugai „Konsultacija lietuvių gestų kalba“, informacija bus teikiama tik lietuvių gestų kalba. Paslauga skirta asmenims su klausos negalia.
Kaip atšaukti vizitą ar pakeisti registracijos duomenis?
- Spauskite mygtuką „Mano registracijos“ ir užpildykite reikalingus laukelius;
- Taip pat galite paskambinti į „Sodros“ informacijos centrą numeriu +370 5 250 0883.