ico-konsultacijos_sodros_skyriuje-128x128-green.svg

Išankstinė klientų registracija

Kaip užsiregistruoti konsultacijai „Sodros“ klientų priimamajame?

  • Spauskite mygtuką „Nauja registracija“ ir užpildykite reikalingus laukelius;
  • Taip pat galite paskambinti į „Sodros“ informacijos centrą numeriu +370 5 250 0883.

 

 Svarbu! Informacija dėl vizitų „Sodros“ klientų priimamuosiuose

  • Su savimi turėkite galiojantį asmens dokumentą: pasą, asmens tapatybės kortelę, leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje arba kitą tapatybės dokumentą, išduodamą asmenims be pilietybės. Vairuotojo pažymėjimas nėra asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas. 
  • Kiekvienam atvykstančiam klientui turi būti rezervuotas atskiras vizito laikas. Vizito laiko nereikia rezervuoti lydinčiam asmeniui, kuriam paslauga nebus teikiama.
  • Prašome atvykti Jums paskirtu laiku. Atsiprašome, jei atvykus į „Sodros“ priimamąjį Jums paskirtu laiku, konsultacijos gali tekti palaukti.
  • Informuojame, kad užsiregistravus paslaugai „Konsultacija lietuvių gestų kalba“, informacija bus teikiama tik lietuvių gestų kalba. Paslauga skirta asmenims su klausos negalia.

 

Kaip atšaukti vizitą ar pakeisti registracijos duomenis?

  • Spauskite mygtuką „Mano registracijos“ ir užpildykite reikalingus laukelius;
  • Taip pat galite paskambinti į „Sodros“ informacijos centrą numeriu +370 5 250 0883.

Atnaujinimo data: 2025-04-16

Nerandate to ko ieškote? Pasirinkite tinkamiausią variantą informacijai gauti!