ico-konsultacijos_telefonu-128x128-green.svg

„Sodros“ informacijos centras 1883

Skambinkite
1883 
arba
(+370) 5 250 0883
(tinka ir skambinant iš užsienio)

 

 
  • Norint sužinoti BENDROJO POBŪDŽIO INFORMACIJĄ pakanka paskambinti vienu iš nurodytų telefono numerių.
  • Jei norite sužinoti ASMENINĘ INFORMACIJĄ apie save, turite būti atpažinti vienu iš trijų būdų.
Kokie yra atpažinimo telefonu būdai?
Norint gauti asmeninę informaciją (apie išmokų skyrimą, jų dydžius ir pan.) paskambinus telefonu 1883, jūs turite būti atpažintas („identifikuotas“). Tai galite padaryti 3 būdais:

 

  1. Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros, nustatymų skiltyje pažymėkite, jog sutinkate, kad jūsų telefono numeris būtų naudojamas autentifikavimui. Šią paslaugą galite užsisakyti ir atvykę į bet kurį „Sodros“ skyrių.
  2. Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros, nustatymų skiltyje suteikite sau KIDKIDUnikalus kliento identifikavimo kodas, susidedantis iš 8 skaičių bei vienos raidės. Paskambinus telefonu 1883 bei padiktavus kodą, konsultantai galės Jums teikti asmeninę informaciją.. Šį kodą galite gauti ir atvykę į bet kurį „Sodros“ skyrių.
  3. „Sodros“ skyriuje palikite savo balso pavyzdį. Kitą kartą paskambinus telefonu 1883, Jūs būsite atpažintas pagal savo unikalų balsą.

  Vykstant į „Sodros“ skyrius bei norint užsisakyti minėtas paslaugas, su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

 

Kaip gauti KID? (Instrukcija)
Suskleisti
Kiek kainuoja skambinti trumpuoju telefonu - 1883

 

Operatorius Pokalbio 1 min. kaina (€) Sujungimo mokestis (€)

 

 

0.01

0.00

 

Fiksuotas tinklas

 

0.02

0.04

 

Mobilus tinklas

 

Pagal turimą planą 0.00

 

 

0.01 0.00

 

 

Suskleisti
Kiek kainuoja skambinti ilguoju numeriu į „Sodros“ informacijos centrą?

Skambinant ilguoju telefono numeriu taikomi standartiniai operatorių tarifai, t.y. tokie patys kaip skambinant bet kuriuo kitu numeriu.

Suskleisti
Kada dirba „Sodros“ informacijos centras?
  • Pirmadieniais – ketvirtadieniais dirba nuo 8:00 iki 17:00 val. 
  • Penktadieniais – nuo 8:00 iki 15.45 val.

  Prieššventinėmis dienomis konsultacijos teikiamos viena valanda trumpiau.

Suskleisti
Jei negalite skambinti ar netinkamas skambučių centro darbo laikas

Kiti būdai susisiekti su mumis:

  1. Galite mums parašyti.
  2. Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ gyventojo ar draudėjo paskyros galite inicijuoti realaus laiko pokalbį (angl. „chat“). Bendraujant šiuo, saugiu kanalu, konsultantai Jums galės teikti asmeninę informaciją.

   Realaus laiko pokalbiai vykdomi tik darbo valandomis.

  1. Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ gyventojo ar draudėjo paskyros galite pateikti paklausimą. Atsakant į jį konsultantai galės teikti asmeninę informaciją.

   Atsakymą pateiksime per 20 darbo dienų.

  1. Galite mums parašyti elektroniniu paštu info@sodra.lt.

  Į klausimus elektroniniu paštu Jums bus pateikta tik bendro pobūdžio informacija. Šiuo kanalu jūs nesužinosite asmeninės informacijos.

   Atsakymą pateiksime per 3-5 darbo dienas.

Suskleisti
„Sodros“ skyrių kontaktinė informacija

Informaciją rasite čia.

Suskleisti
Atnaujinimo data: 2018-06-27
Ar informacija naudinga?

Nerandate to ko ieškote? Pasirinkite tinkamiausią variantą informacijai gauti!